What Makes You Beautiful - Kapitel 24.

"NIAALL! I have miss you sooo much" sa jag.
Han skrattade lågt.
"I've missed you too Sophie"
Jag lutade mig bakåt för att kunna se hans ansikte. Sedan borrade jag in huvudet i hans nacke. Jag andades in hans doft. Jag släppte taget om honom och satte mig i sängen igen. Niall stod kvar på samma ställe. Så då reste jag mig. Jag gick fram till honom igen. Jag kysste honom passinoerat. Någon öppnade dörren.
"I going home....Oh my gosh! I'm so sorry!" sa Danielle.
Jag och Niall brast ut i gapskratt och dog nästan lite över hur generade vi var.
"Dani, Dani, Dani, why you don't knock?" skrattade jag.
"I don't know" fick hon fram innan hon också brast ut i gapskratt.


1. Sophie's outfit.     2. Sophie och Harry.

Gårdagen hade varit helt lyckad. Jag och Danielle hade vart nästan hela dagen och kvällen. Men jag tror det roligaste var när hon kom in i mitt rum utan att knacka. Jag tror att både jagoch Niall dog över att vi var jätte generade. Men men.. Vi hade haft en jätterolig kväll tillsammans. Men nu var det dags att gå upp. Klockan var, hmm. Jag tittar. Omg!! Kvart över ett!
"Omggggg! Jag har sovit bort halva dagen" sa jag panikslaget.
Jag sprang fram till garderoben och började rota runt. Jag slängde ut kläder på golvet tills jag tillslut hittade några. En grå tröja, en röd kofta, ett par jeans shorts, ett skärp. Jag log ett nöjt leende och gick ut från rummet. Sedan sprang jag in till Anna och Becka. När jag kom in fick jag inget mindre än en jätte chock. Där satt Anna och nästan hånglade med Zayn. Jag spärrade upp ögonen. Zayn tittade oskyldigt ut genom fönstret medan Anna gav mig en blick som kunde mörda. Jag skrattade och gick ut igen. Jag måste ha blivit galen av att sett det, för helt plötsligt börja dansa och sjunga det falskaste jag någonsin gjort. Becka kommer springandes med fingrarna i öronen och frågar vilken gris som har dött. Jag blänger på henne och fortsätter. Hon kollar på mig och säger sedan:
"Jaha, det var bara du"
Jag hoppar på henne och tar hennes huvud under armen och gnuggar hennes hårbotten. Hon skrattar så hon kiknar och bönar och ber att jag ska sluta. Jag flinar fånigt mot henne när jag slutat.
"Så går det" flinar jag.
"Ah, sure" sa hon sarkastiskt.
Jag skrattade.
"Hey babe" sa jag när jag gick förbi Niall.
Jag snublade och landade på mage. Jag stönade till.
"Hey down there" skrattade han bakom mig.
Jag satte mig upp och slog till honom på benet.
"Wasn't funny" sa jag surt och reste mig upp och gick ner för trappan.
"Sorryyyy" hörde jag Niall ropa uppifrån.
"Doesn't matter" fnissade jag.
Jag joggade fnissandes in i köket och skar upp lite bröd till mig själv. Jag tog fram smöret och började bre macka. Jag sjöng lite på Tonight Tonight som Hot Chelle Rae gjort, medan jag åt min macka. Det ända jag kan säga, är att det inte var särskilt fräsht efter mig när jag var klar. Det låg smulor över hela bordet, samt lite spott. Jag kollade med äcklad min på bordet och tog fram en trasa och började torka. Jag drog trasan lite äcklad över bordet och sopade upp smulorna som åkt ner på golvet med en sopborste. När jag äntligen var klar gick jag upp till Anna och Becka. Jag knackade på deras dörr. Dom ropade att jag fick komma in. Jag gick in. Sedan undrade jag om dom ville hänga med till stranden. Dom hade hoppat på mig och skrikit 'klart vi vill', som jävla galningar. Jag gick skrattandes ut ur deras rum. Jag fortsatte in på mitt rum och letade reda på min turkosa bikini och gick sedan och hämtade en handduk.
"Är ni klara era segos?" ropade jag in till Anna och Becka.
"Jaaa då!" ropade dom tillbaks.
Jag hoppade till när min mobil började ringa.
"Hello?"
"Du har inte ringt" sa en sur Joline.
"Vad du är krävande då" skrattade jag.
"Klart jag är, måste ju se så att du mår bra!"
"Din överbesyddande mamma" sa jag.
"Meeh! Du är min kusin, såklart jag bryr mig!" sa hon
"Haha, your bastard, I miss you soo much love you, men vi ses! Jag ska åka och bada med mina bästa Annaoch Becka, hejdå!" sa jag.
"Hejdå, älskar och saknar dig med!" sa hon och vi la på.
Jag tog på mig skorna och väntade på Anna och Becka i hallen. Dom kom springades nerför trappan.
"I'm going to the beach, boys, can you tell my mum and dad that?" skrek jag uppför trappan.
"Sure" hörde jag fem röster säga.
"Thank you" sa jag och vi, tjejerna, gick ut genom dörren.
Vi sprang till garaget och öppnade garage dörren. Vi sprang in och hoppade in i bilen.
LITE SENARE PÅ DAGEN:
Vi hade precis kommit hem från stranden. Jag gick in genom dörren.
"Hello, we are home!" skrek jag in i huset.
Jag sprang upp i trappan. Då såg jag harry sitta i fosterställning högst upp i trappan och snyfta. Jag gick fram till honom och satte mig bredvid honom.
"How is it?" frågade jag.
"Can I talk to you?" sa han istället.
"Sure, we go to my room" sa jag och tog hans hand.
Vi gick in till mitt rum.
"What is it?" sa jag oroligt.
"It's just that.." började han men avbröt sig själv.
Han kupade sina händer om mitt ansikte och precis innan det hände förstod jag vad som skulle hända.
"No.." Hans läppar pressades hårt mot mina och han händer sjönk ner runt midjan på mig.
Jag försökte pressa honom ifrån mig men han höll mig i ett fast grepp. Hans tunga pressades in i min mun. Jag fattade inte det här. Jag satt mina händer på hans bröst och försökte pressa bort honom. Men det gick inte. Jag tog bort händerna när jag fattade att det var menlöst. Dörren öppnades och jag fruktade det värsta.
"Sophie I.. What the hell?!" hörde jag Niall säga sedan snabba fotsteg bort härifrån.
Jag knuffade bort Harry, den här gången lyckades jag.
"What the hell are you doing, are you freaking kidding me?! Idiot!" skrek jag på Harry.
Han tittade förvånat på mig. Jag sprang fram till dörren och stängde den, eftersom den lämnats öppen.
"You know I love Niall, how could you?!" skrek jag.
"It just felt right?!" sa han förbryllat.
"Did you not know how I tried to push you away?!" sa jag, lite lugnare.
"Yes, but.."
"But what Harry, but what?" sa jag och tårarna började rinna. "You know I love him" snyftade jag.
"Ehm.." sa han.
"I'm going to look after him, see you soon" sa jag och gick ut genom dörren.
Jag fattade inte att han gjort det mot mig. Jag måste prata med Niall. Jag skrev ett sms till honom, eftersom jag förstod att han inte skulle svara om jag ringde.
It's not that it's look like.. I love you, not him / Sophie xx

Tårarna rann mer än värst. Jag sprang ner till hallen och drog på mig skorna. Jag gick ut genom dörren och försökte torka tårarna så gott det gick. Det durrade till i min ficka.
I don't know if I can trust you anymore.. / Niall

Det där fick mig bara att gråta ännu mer. Då kom jag på det. Jag kunde gå hem till den där tjejen jag mötte på köpcentret förut. Och det gjorde jag. Det tog inte så lång tid att gå. Jag plingade på dörren. Jag kramade om henne innan hon ens hunnit sett vem det var. Jag slutade krama henne.
"Du är tjejen från köpcentret, men, vad har hänt?" sa hon.
"Jag förklarar om jag får komma in" snyftade jag.
Hon log mot mig.
"Okej, kom in" sa hon.
Jag gick in och tog av mig skorna. Vi gick och satt oss i hennes soffa. Jag drog hela historien om vad som hade hänt om att Hary strulat med mig och Niall kommit då och bla, bla. När jag berättat klart log hon sorgset mot mig och kramade mig.
"Jag är, så, så, så ledsen" sa hon. "Men Harry borde tänka efter lite innan han kysser, till och med strular, med en annans tjej"
"Ja, kanske det" log jag svagt.
Det plingade till i fickan.
I know you love Harry, just say it, you have never love me, it's okey to say it / Niall

Nu började tårarna spruta. Jag grät som aldrig förr och kunde inte sluta. Louise, som tjejen hette, tittade oroligt på mig.
"Sophie, vad skrev han, om det var han?" sa hon.
Jag lyfte darrigt min hand och visade sms:et. Hon kollade oförstående på mobilen. Precis som hon tänkte 'är han helt frikkin crazy?'. Hon tog fram en filt från bordet vi hade bredvid oss och la den över mig.
"Det är bäst att du sover hos mig, är det okej?" sa hon.
"Ja som skulle träffa Eleanor idag, men ja, det är okej, så länge du är med mig" sa jag.
Hon log mot mig och nickade.
"Jag måste ringa Harry, jag kommer strax" sa jag och gick iväg utom hörhåll.
Jag tog upp telefonen och slog in hans nummer.
"Harry"
"Hello, haw you see Niall, I need to talk with him" sa jag.
"No, I haven't, he is gone, somewhere" sa han.
Jag tog mig för pannan.
"No, this is not true..First, you make out with me, second, Niall is gone, third, I don't come home, just to know. I don't want to meet anyone" sa jag.
"Make out?" sa han förvånat.
Jag blev irriterad.
"You ran for the fuck your tongue into my mouth" skrek jag.
"Oh, that I remember, it was fun, you tasted good" sa han och smackade till.
Nu får det för  helvete vara nog.
"For the fuck! You have destroyed everything! I hate you" grät jag.
"What have I destroyed?"
"Me and Niall's ratio!" snyftade jag och la på.
Jag gick till Louise igen. Jag la mig snyftande och gråtandes på soffan. Efter mycket gråtande, somnade jag.

Så, nu fick ni lite drama, hoppas ni tyckte det var bra! Jag hoppas att ni rekommenderar min blogg till andra! ;) Feedback please?! :) xx










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0