Älskar dig.

Det här har inget om den här bloggen att göra. Men, det kommer dröja ännu längre innan får kapitel. Jag kommer inte börja ge er kapitel fören jag vet att min kompis kommer överleva. Jag sitter och hyperventilerar av gråt och bara ber att han ska överleva. Ville bara dela med mig av detta. Jag vet att min kompis Felicia är precis som jag just nu, gråter och ber för honom. Jag och Felicia är jättebra kompis med honom och vi önskar över allt i världen att han överlever. Jag älskar dig my love, kommer alltid att göra. xx

Kommentarer
Postat av: Siri

Vet att vi inte känner varandra men jag finns här om du behöver nån att prata med. Är det något sånt är det bara att maila. Och du behöver inte tänka att du måste få ut något kapitel. I alla fall jag, och jag kan tänka mig att jag inte är ensam, har inget emot att vänta på nästa. Ta den tid du behöver

Svar: Tack. Det betyder verkligen mycket att ni/du bryr dig. Det får mig på lite bättre humör än vad jag är på. Tack så jätte mycket. <3 xxx / Love Malou xxx
Malou

2012-08-01 @ 18:58:26
URL: http://linkopingsryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0