What Makes You Beautiful - Kapitel 3.

Tidigare:
"Guys" sa jag.
"Yeah?"
"This is my friend Anna,  and this is my friend Becka" sa jag.
"Oh! Hi Anna and Becka!" sa dom.
"Hi" sa dom tillbaks och log.

"Dom var ju riktigt trevliga" sa Becka.
"Ja, riktigt trevliga" sa Anna.
"Ja, verkligen" sa jag.
Sen så började vi prata om hur mycket vi skulle sakna Sverige, när nån harklade sig bakom oss.
"Ehm, where is the toilet?" sa Louis.
Vi började skratta.
"On the first floor, straight ahead then to the left" sa jag.
"Okey, thank you" sa han.
"You're welcome" log jag.
"Vet du Sophie?" sa Becka.
"Nej?" sa jag frågande.
"Jag tycker Louis är söt" sa hon.
"Haha! Tycker du? Gå inte för fort fram bara" skrattade jag.
"Ey!" sa Becka och lipade åt mig.
"Kom tjejer, jag vill ut och solaaa" sa Anna.
"Ah, jag går och frågar pappa var solstolarna är" sa jag.
Sedan gick jag in i pappas arbetsrum. Han hållde på med nåt som killarna tydligen skulle ha i sin musikvideo.
"Pappa?"
"Ja, hjärtat?"
"Var är solstolarna, jag, Anna och Becka skulle vilja sola" sa jag.
"Dom är i garaget" sa pappa.
Sedan tittade jag på killarna, som tydligen hade kommit in. Dom stirrade med klotrunda ögon på mig. Sedan förstod jag. Killarna kunde ju inte svenska!
"Eh, guys, it was swedish" sa jag.
"Yeah, we understand that, not the swedish, but we understand that it was a different language" sa dom.
"Haha, yeah" sa jag.
"Ehm, would you like to hang out with me and the girls when we sunbathe?"
"We have not the time. Later?" sa Liam.
"Okay, come later" sa jag.
Sedan gick jag tillbaks till tjejerna.
"Solstolarna är i garaget" sa jag.
Becka sprang pilsnabbt in i garaget. Efter en stund kom hon bärandes på tre solstolar.
"Här har vi dom!" skrek hon upp till oss.
Vi hjäptes åt att sätta upp dom. Efter 5 minuter var vi färdiga.
Sen hördes ett illvrål och pappa och killarna kom springandes från huset.
Jag och Anna garvade som galningar.
"Vad hände?!" frågade pappa, eller ja, skrek frågade.
"Becka ramlade i poolen" garvade vi.
"Hm, ni kunde väll ta det lite lugnare, va?" muttrade pappa.
"What happend?" frågade Niall.
"Eh, my friend" sa jag och gjorde en gest mot Becka "Fell in the pool"
Killarna började garva, Becka såg lite små sur ut.
"Hjälp mig upp istället gör att garva åt mig" sa hon.
"Hah?" sa killarna.
"Help me up!" vrålade hon.
"God, calm down!" sa Louis.
Becka rådnade. Hon hade ju fakiskt sagt att hon tyckte han var söt.
Efter vi hjälpt Becka upp var hon betydligt snällare. Killarna hade tagit ledigt från jobbandet och var nu ute med oss.
"So, how was it in Sweden?" frågade Harry.
"Really nice, but it nice here to, really nice, i have never been so happy like this" sa jag och rådnade lite.
"Yeah, London is a beautiful place" sa Niall.
"Tjejer, ska vi gå till nån kiosk eller nåt, jag är hungrig" sa jag.
"What did you say?" sa Niall.
"I said: girls, let's go to some kiosk or something, I'm hungry"
"But we are not girls?" sa Niall.
"I talked to this girls" skrattade jag och pekade.
"Oh"


Senare på kvällen åkte killarna hem. Jag gick upp till mit rum och loggade in på twitter sedan skrev jag:

"The famous boy band were here today, nice. But I still have no idea who they are., xx"

Min mobil ringde. Okänt nummer. Jag svarade.

"Hallå, det är Sophie"
"English, please.
"Oh, hi its Sophie"
"Hey Sophie, its Niall, your father gave me your number " sa Niall.
"Oh! Thats embarrassing!" sa jag.
"No, I think its cute " sa Niall.
"Haha, no, but its cute that you call me" sa jag.
"Haha, but it's something I want to ask you .. " sa Niall.
"Yes? What?" sa jag.
"Do you want to go out with me tomorrow night?"


Tänker reta er lite med att avsluta där:)
Bomba med kommentarer och säg vad ni tycker om dagens kapitel:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0