Stole My Heart - Kapitel 14.

Han drar mig intill honom och kysser mig. Alla slags tankar pulserar genom kroppen. Hans tunga möter min och jag tror att jag ska spricka av glädje. Att detta händer mig kan jag inte tro. Jag har knappt känt honom i tre veckor och här står vi. Men, jag är glad att jag träffade honom, inte bara för att jag är ett fan utav dom, utan för att jag alltid gillat honom speciellt. Våra läppar säras sakta ifrån varandra. Vi ler mot varandra. Jag vill stanna i det här ögonblicket för evigt, men då plingar min mobil till. Jag tar upp den och kollar vem som skickat sms.
 
Okänt nummer:
Hi girl. If you ever touch Richard again, I promise that something gonna happen to you! / His girlfriend.
 
Jag skrattar åt det sista. Rich är gay! Han har ingen flickvän! Om inte... Han har ljugit för oss alla? Jag blir lite skrämd, men struntar i det. Jag lägger bort mobilen igen. Harry tittar nyfiket på mig. Jag rycker bara på axlarna. Han tittar besviket på mig med pussar mig sedan på pannan. Jag ler för mig själv. Livet kan inte bli bättre nu.


 BILDER NÄR JAG HAR TILLGÅNG TILL DATOR.

Jag satt lutad mot Harry i min säng medans jag höll på med mobilen. Jag kollade facebook och twitter. Det fanns inte så mycket. Mest updates om 1D som jag redan visste. Harry lutade sig över min axel.
"You're such a nerd" skrattade han.
"I know" sa jag.
Jag fick en händelse på facebook. Jag gick in och kollade vad det var. Det var José som hade skrivit.
 
Joséfiné French (José)
ÅH, UNDERBARA LONDON!! Gud. Igår ägde. Var på en fest med Elin och hennes vänner. Det var jättekul! Förutom att jag har värsta bakfyllan  annars är jag all good. Längtar inte ett dugg tillbaks till Sverige, tyvärr!!
 
Jag skrattade. José, hon är konstig hon. Harry tittar nyfiket på mig. Jag skakar på huvudet och Harry blänger på mig. Jag pussar honom på pannan och ahn ler nöjt. Jag reser mig upp och min mobil börjar ringa. Okänt nummer? Konstigt. 
"Yeah?" sa jag.
"Girl, you are in trouble, if you don't leave Richard alone I'll kill you" sa en tjejröst.
"Girl, did ya know that he's gay, try something else next time" sa jag och la på med ett nöjt leende på läpparna. Ingen luras med mig. Richard är absolut gay. Man ser det på hans beetende när han är i närheten av nån han gillar. jag började tänka efter om den där tjejen. Hennes röst liknade Jose otroligt. Dom jävlarna! Dom hade lurat mig! Dom ska fååå såååå mycket. Usch vilket elakt skämt. Jag gick med snabba steg ut genom dörren. När jag skulle ner för trappan sprang jag inn i nån. Zayn. Jag mumlade ett snabbt 'I'm sorry' och sprang sedan ner. Där satt Rich och Jose och fnittrade. Jag gav dom mördarblickar.
"Jose. jag känner igen din röst överallt. det var du som var Rich 'girlfriend' eller hur?" sa jag snabbt.
Hon fnittrade till och nickade. Vilken iller! Och då menar jag en lömsk och elak iller. Jag går ut därifrån med ett surt humör. Hur kunde hon? Blä vad elakt. Jag tog mitt paraply och gick ut. Utomhus fick jag åtminstånde vara ifred. Jag slog upp paraplyet för att inte bli piskad av regnet som slog emot mig. Jag fortsatte nerför trappan och utmot trattoaren. Mitt hetska humör var nog bara PMS. Jag brukar få humörsvängningar innan mensen. Kul. skulle jag få den nu också, det var redan tillräckligt mycket. Uek. Jag fortsatte mot affären. Lite pengar måste jag väl ha. Jag slog ner paraplyet och gick in i affären. Jag rotade runt i mina fickor och hittade en femtio-lapp. Wow. Jag har tur idag. I vanliga fall brukar jag bara hitta en femma. Jag gick mot godishyllan och plockade på mig ordentligt med godis. Jag gick mot kassan för att betala. Det tog fem minuter att stå i kön til kassan. Yterligare fem att klaga på att jag hade ont i magen. Och ytterliga fem att få skäll av kassörskan. Jag betalde snabbt och gick ut därifrån. Vilken tant.  Behöver inte skämma ut mig för hela kassakön ju. Jag kom ut och regnet slog emot mig som piskrapp.  Jag blev arg på mig själv för att jag glömt paraplyet kvar inne i affären. Jag sprang in och letade reda på det och sedan ut igen. Jag försökte slå upp paraplyet men det ahde fastnat. Jag svor och började springa hem. Jag kom till uppfarten. Jag sprang upp till trappan och gick med snabba steg in. Jag smällde igen dörren. Jag började dra av mig skorna. Mina tygskor var alldeles blöta av rengnet. Jag svor högt och sprang sedan uppför trappan. Jag öppnade dörren till mitt rum och smällde sedan igen den. Jag möttes av 9 förvånade ansikten. 
"I'm so tired of this pissed off weather" sa jag argt och gick fram till garderoben.  Jag valde ett par mjukisbyxor och ett linne. Jag gick ut från rummet, in på toaletten och stängde dörren.  Mina kläder hade klibbat fast sig mot huden, så jag fick praktiskt taget slita av kläderna. Jag drog på dom torra kläderna och kände mig plötsligt mycket gladare.  Jag gick ut rån toaletten och in på mitt rum igen. Jag gick och satte mig i min säng. 
"So, what's up for tonight?" sa jag glatt.
"Not so much. Maybe see a film or somethin'?" sa Zayn.
Jag nickade. Sedan makade jag mig längre in i sängen för att kunna sitta bredvid Harry. Han log mot mig, jag log tillbaka. Harry lutade sig mot mig.
"You're cute when you are angry" viskade han i mitt öra.
Jag rodnade och skakade på huvudet. Han flinade. Jag rätade på mig för att kunna nå hans läppar och pussa honom. Det kändes som jag kunde göra så nu.

 
 Gaaaaaaaaad vad länge sen ajg skrev ett kapitel! Lite kort mellantråkigt kapitel. Men jag hoppas ni blev glada över att äntligen få ett kapitel! Ha det så bra nu, hejdå. / Malou. :)
 
 
PS: Anledningen till att det blev kort är för att jag skriver från mobilen. Min datorn samarbetar inte särskilt bra, ahaa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0